Sunday, June 26, 2016

4 stjärnor av 5 för "DARC AGES - De mörka tidevarven"...

4 stjärnor av 5 för DARC AGES - De mörka tidevarven i denna nya recension på bokbloggen Bokbacon.

Citat:
"Den var väldigt intressant. En av de bättre dystopier jag har läst faktiskt, för jag tror att en nackdel jag brukar ha med vissa dystopier (också fantasyböcker) är att det inte finns någon koppling till vår värld. Så jag brukar ha svårt att finna böckerna intressanta eftersom jag inte känner någon koppling till karaktärerna eller boken.

"Men här var det inte så, eftersom David kommer från 1999 och då blir uppväckt 900 år senare, och man får då veta om händelser som har inträffat under dessa 900 år och varför mänskligheten har blivit att se ut som den gör. Jag tyckte väldigt mycket om det här."


Läs hela recensionen HÄR.

No comments: