Friday, December 02, 2016

Ute nu: THE ARGUS PROJECT Kindle Edition

Under höstens lopp har jag redigerat min gamla science fiction-roman THE ARGUS PROJECT för utgivning som e-bok på Amazon.com.

Och nu har den kommit ut! Så här ser omslaget ut:

THE ARGUS PROJECT lämpar sig för läsare i tonåren och uppåt. 
Romanen innehåller flera våldsamma scener och en hel del svordomar (det vill säga, framtida svordomar -- jag hade kul när jag hittade på framtidens kraftuttryck och förolämpningar...)


Boken kom ut i december 2016 och finns att köpa nu på Amazon.com:
THE ARGUS PROJECT Kindle Edition 

För att läsa ett utdrag ur THE ARGUS PROJECT, klicka på länken och klicka på "Look Inside"! 

Denna roman publicerades första gången som webbföljetong på min gamla webbsajt, år 2001 och 2005. (Det fanns också en Print-On-Demand pocketversion på CafePress.com, men den säljs inte längre.)

Läs mer om romanens handling HÄR.

No comments: