Wednesday, May 31, 2017

Att göra bokomslag åt andra författare...

Att göra bokomslag åt andra författare är väldigt kul, för varje omslag är unikt och ger mig olika kreativa utmaningar.
I år har jag fler sådana uppdrag än någonsin tidigare -- i tillägg till de omslag jag ska göra åt mina egna titlar...

Nyligen gjorde jag detta "retro"-omslag till Tora Greves SF-roman HAMMERSLAG (TiraTiger Förlag 2017).
<<<
Jag delar monter A01:52 med Tora Greve på höstens Bokmässa, där jag ska presentera och sälja den kommande fjärde boken i serien DARC AGES - De mörka tidevarven.

Och nu ska jag göra fler SF/Fantasy-bokomslag. (Se även min essä "Hur man gör ett bra (eller dåligt) bokomslag".) Önskar du att beställa ett proffsigt utformat omslag till din nästa roman, till ett mycket rimligt pris? Kontakta mig! (OBS: Jag är nästan fullbokad med uppdrag fram till Bokmässan i höst.) -A.R.Y.


Tora Greve. Möt henne på Bokmässan!



No comments: