Wednesday, May 09, 2018

Förhandsexemplaren av PRECINCT 20: DEAD STRANGE kom i posten idag


Förhandsexemplaren av min nästa bok PRECINCT 20: DEAD STRANGE kom i posten idag!

Dessa är avsedda att underlätta den avslutande korrekturläsningen och layout-justeringen, och brukar även skickas ut till recensenter.
(Lägg märke till etiketten "Not for Resale" -- den finns inte med på den färdiga utgåvan.)

Efter att ha kollat mitt förhandsexemplar har jag funnit några små saker att bättra på -- bildkvalitet, bredden på texten, ett par typon -- och när det är fixat, kan boken ges ut.

Är du bokbloggare och gillar skräcklitteratur? Du har chansen att få ett förhandsexemplar tillsänt om du är väldigt, väldigt snabb och skickar en begäran fort fort. (Kontakta mig på Facebook eller via min sajt http://aryngve.com .

---------------
Läs ett utdrag ur boken HÄR.

No comments: