Friday, March 10, 2017

BOKUS rear DARC AGES-trilogin! 50% rabatt på eböcker!


Bokhandeln BOKUS har just nu reapris på EBOK-upplagan av min trilogi DARC AGES - De mörka tidevarven. Passa på nu medan rean varar!


1. Uppvaknandet

E-bok, Svenska, 2016-03-14, ISBN 9789187711701
39 kr


2. Ödemarkens barn

E-bok, Svenska, 2016-03-14, ISBN 9789187711718
39 kr


3. Slaget om framtiden

E-bok, Svenska, 2016-03-14, ISBN 9789187711725
39 kr

---------------
Den tryckta versionen av trilogin är just nu billigast på Adlibris:

1. Uppvaknandet


häftad, 2016, Svenska, ISBN 9789187711619
116 kr

2. Ödemarkens barn


häftad, 2016, Svenska, ISBN 9789187711626

128 kr

3. Slaget om framtiden


häftad, 2016, Svenska, ISBN 9789187711633

128 kr
-----------------
Är böckerna bra? Några tycker det -- bl.a. dessa bokbloggare och recensenter:

"Boken är lättläst och jättetrevlig."


"För att vara flera kategorier jag normalt inte brukar finna intressanta så var den väldigt underhållande." (Betyg: 4 av 5 stjärnor)
-Bokbacon



"Späckad med alla möjliga sorters händelser. Små, stora, dystra, ljusa, kärleksfulla och cyniska. Alla väldigt välskrivna."

"Jag är hård när jag ger den en nia."
-Boker Bokblogg

"Det här var något helt nytt för mig och jag tycker det är kul att prova att läsa nya genrer, man kan ju hitta guldkorn! Uppvaknandet är en lättläst och spännande roman."
-Emmas Krypin

"Jag blev mycket positivt överraskad av den höga kvalitén på romanen och trots att det är en e-bok - jag föredrar vanliga böcker - så satt jag som fastklistrad, helt borta i en annan värld."
-Bokfjanten.blogg.se

"Den var fylld av äventyr och författaren hade en bred fantasi som gjorde att allt ändå kändes möjligt. Det var intressant att få komma in i en värld som var fylld av både Sci-fi och Fantasy."
-Marwez Bokblogg

"Aldrig läst något sådant förut! :)" (Betyg: 4 av 5 stjärnor)
-Pal & Pepsi, Goodreads

"There was a constant hilarity in both the way the world worked, the presentation of the characters, and what they said. That alone is reason for me to recommend the trilogy of Darc Ages. The story is absurd in so many ways, but it works! "
-BooksOfDoom

"Det är riktigt spännande och intressant att läsa Uppvaknandet och jag kommer absolut att läsa de andra delarna! Rekommenderas!"
-Bokskåpet  

Vill du veta mer om DARC AGES, besök den officiella sajten

(I en tidigare blogpost stod det felaktigt att Adlibris reade pocketupplagan -- detta var ett missförstånd. Beklagar.)

No comments: