Monday, August 13, 2018

PRECINCT 20: DEAD STRANGE - en "skräckdeckare"



Min nya "skräckdeckare" PRECINCT 20: DEAD STRANGE har hittills enbart fått bra recensioner:

"Wow! When I first opened PRECINCT 20: DEAD STRANGE I did not quite know what I was getting into. This book was like Crypt Keeper meets X-Files. A. R. Yngve took me on a journey I will never forget."
- Girl Who Smells Books (bokbloggare, 4 av 5 stjärnor)

"Förutom den höga nivån på novellerna så är det faktiskt A.R. Yngves språk som slår mig mest. Jag anser mig själv vara rätt duktig på engelska men här får jag verkligen storstryk. Det är helt enkelt ypperligt skrivet med en ton och ett flyt som imponerar nåt otroligt på mig."
- David Lundgren, bokbloggen Old Adult Reads Young Adult

"Yngve's stories bring together the relentless logic of Isaac Asimov and the unpredictable weirdness of Philip K. Dick. A fascinating read!"
- KG Johansson

Vill du få ett smakprov på PRECINCT 20: DEAD STRANGE, så kan du läsa ett utdrag HÄR!

På höstens Bokmässa i Göteborg kan du finna mig i Monter A01:52 i Fantastikgränden, där jag kommer att presentera och sälja boken.

No comments: